Invenco Care™ — Jatkuvat palvelut

Haluatko varmistaa business intelligence (BI)- ja suunnittelujärjestelmiesi toimintavarmuuden ja riittävät resurssit? Anna kokeneiden asiantuntijoidemme hoitaa päivittäisten rutiinien toimivuus, ylläpito ja jatkokehitys.

Säästä omia resursseja

Invenco Care™ jatkuvat palvelut kattavat business intelligence ja liiketoiminnan suunnittelu –ratkaisujen ylläpitopalvelun aina järjestelmän toimivuuden varmistamisesta (jatkuva seuranta) korjaustoimenpiteiden tekemisestä pienkehitykseen saakka.

Osaamisalueemme kattaa mm. IBM Cognos ja Planning, Microsoft, Informatica, Oracle, Tabella, Qlik ja Jedox-tuotteet. Esimerkiksi IBM- ja Microsoft-tuotteiden Kultakumppanina olemme usean vuoden ajan toimineet asiakkaidemme luotettavana Jatkuvien Palvelujen toimittajana.

Invenco Care

Sovellusylläpito

Asiakkaan tarpeisiin räätälöidyt palvelut sovelluksen ylläpitoon ja pienkehitykseen.

Invencon ylläpitopalvelut kattavat sopimuksen mukaan koko ylläpitopalvelun kokonaisuuden aina järjestelmän toimivuuden varmistamisesta (jatkuva seuranta) ja korjaustoimenpiteiden tekemisestä pienkehitykseen.

Invencon ylläpitopalvelut räätälöidään aina vastaamaan asiakkaan tarpeita. Ylläpitoon voi sisältyä esimerkiksi jokin kiinteä osa, millä asiakas saa takuun sovitusta resurssi- ja palvelukokonaisuudesta. Vaihtoehtoisesti asiakas voi sopia ylläpitopalvelusta, jossa toimimme “hälytysvalmiudessa” ilman erillistä kiinteää palvelumaksua.

Palvelutiimin tehtävät räätälöidään asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Asiakkaan ei tarvitse käyttää työaikaansa esim. päivittäisten rutiinien valvomiseen eikä ongelmien ratkomiseen.

Invenco Care Jatkokehitys

Jatkokehitys

Huolehdimme vankalla osaamisella BI-ympäristösi tuloksellisesta jatkokehittämisestä.

Invencolla on palveluksessa konsultteja, joilla on usean vuoden kokemus BI-ratkaisujen toteuttamisesta. He ovat työskennelleet useilla toimialoilla ja erilaisten liiketoimintayksiköiden kanssa. Konsulttimme ovat suorittaneet oman tuotealansa sertifikaatteja. Invencon konsultit ovat luotettavia kumppaneita, kun yrityksellä on erilaisia jatkokehitystarpeita.

Invenco Care

Elinkaaripalvelut

Huolehdimme, että asiakkaalla on käytössään tarvitsemansa modernit ratkaisut.

Invencolaiset seuraavat osaamisalueidensa tuotteiden uusimpia versioita ja ominaisuuksia. He pystyvät kertomaan asiakkaille uusista muutoksista ja niiden tuomista hyödyistä.

Palvelumme kattaa myös elinkaaren loppuvaiheessa olevien ratkaisujen hallitun alasajon. Välttämättä tätä vanhan teknologian osaamista ei ole kaikilla toimijoilla, mutta sitä löytyy Invencon konsulteilta.

Invenco Care Valmennus

Valmennus

Asiantuntijamme ovat vierelläsi auttamassa eri tilanteissa ja haasteissa.

Invenco tarjoaa yrityksille ja organisaatioille konsultoinnin lisäksi myös analytiikkaan liittyvää valmennusta, jossa yhdistyy käytännönläheinen koulutus ja toteutus. Valmennus voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaiseksi.

Voimme myös suunnitella asiakkaillemme käyttötukipalvelun, jossa asiakkaamme saavat tukea tuotteidensa käytössä tai kehittämisessä tarvittaessa.

Asiakkaitamme

”Olen vakuuttunut, että Invencon joustava tukitiimi ja tukimalli on meille paras ratkaisu takaamaan järjestelmän käytettävyyden kustannustehokkaasti”

– Jarmo Kärkkäinen, Firan Head of IT

Miksi Invenco Care?

Invencolla on tällä hetkellä kymmeniä asiakkaita, joiden ympäristö on tavalla tai toisella Invencon sovellusylläpidon piirissä. Meillä on vahva käytännön kokemus BI-järjestelmien tukitoiminnoista.

Vahvuutemme ovat:

Joustavuus eri palvelumalleihin ja ensimmäisen tuen tason korkea osaamisemme. Uskomme, että mitä enemmän virhetilanteita pystytään ratkaisemaan ensimmäisessä tukitasossa, sitä nopeampaa ja helpompaa se on myös asiakkaille. Korkea osaamistaso kaikilla tukea tarjoavilla portailla on onnistumisemme avain.

Palveluiden räätälöitävyys asiakkaan tarpeiden mukaan, huomioiden säännöllinen toimintatapa.

Emme tarjoa ns. ”bulkki”-ylläpitoa. Varmistamme, että asiakkaan lähtötilanne ja tavoitteet otetaan huomioon sopimusta tehtäessä.

Hyvä osaaminen asiakkaan tuotteista ja niihin liittyvistä integraatioista sekä riittävä ja pätevä miehitys hoitamaan tehtäviä.

Ensimmäisen tukitason konsulteilla on kaikilla usean vuoden kokemus BI-hankkeista ja ‑ympäristöistä. Tukitiimillä on käytössäään myös koko Invencon ja Invencon kumppaneiden verkosto.

Asiakkaalle nimetään dedikoitu palvelutiimi, joka ottaa vastuun tukitehtävistä ja ratkaisee tukipyynnöt. Palvelupäällikkö valvoo tukipyyntöjen ratkaisupolkua. Käyttäjä eli asiakas saa avun nopeasti ja luotettavasti.

Invencolla arvostetaan tuessa työskenteleviä konsultteja. Loppujen lopuksi vaativien ongelmien ratkaiseminen on vähintään yhtä haastavaa kuin itse ratkaisujen tekeminen puhtaalta pöydältä.